Recent comments

Friss Hírek

Vissza kell csábítanunk a szurkolókat a stadionba

A Milan 3-1-re legyőzte a Cagliarit és a mérkőzést követően többen is megszólaltak.


FILIPPO INZAGHI: “A csapat nagyon jól teljesített. Szürreális volt ehhez hasonló légkörben játszani, nem volt könnyű. Szomorú így látni a San Sirót. A rajongók nagyon türelmesek és tiszteletben kell tartanunk a döntésüket. A lehető leghamarabb vissza kell őket csábítanunk a stadionba. Most 10 döntő fontosságú mérkőzésünk van hátra. A helyes úton vagyunk és szégyen, ami az előző 2 hónapban történt. A 4-3-3-as formációval ismét megtaláltuk a játékstílusunkat és képesek vagyunk gólhelyzeteket kialakítani. Ez a mérkőzés egy jó kiindulási pont volt”.


“Cerci csereként állt be és közel volt a gólszerzéshez. Nagyon jól megértik egymást Menezzel, jól mozogtak elől. Látom nap mint nap a játékosokat az edzéseken és mindannyian mellettem állnak. Jól reagáltunk a bekapott gólra, hiszen Mexes azonnal gólt lőtt. A válogatott szünet után majdnem a teljes csapat a rendelkezésemre fog állni. Tudtam, hogy a 4-3-3 a legjobb felállás és ez a kedvencem”.


JEREMY MÉNEZ: “Véleményem szerint a Fiorentina elleni vereség szégyen volt, mert nem érdemeltük meg. Mindannyian segítjük egymást és ha így folytatjuk, akkor nagy dolgokat tehetünk. A csapat egyre jobb és nem szabad feladnunk”.

ALESSIO CERCI: “Kicsit szomorú voltam a meccs kezdetekor, hiszen csalódott vagy, ha nem kezdhetsz, de utána beálltam és elégedett vagyok. Jól teljesítettem, sok helyem volt és friss voltam. Őszintén szólva többet vártam ettől a szezontól. Ha visszamehetnék az időben, akkor más döntéseket hoznék. Még 10 mérkőzés van hátra és ki tudja, akár az igazi Cercit is láthatjuk. 100 százalékot beleadok, hogy ismét jó formába legyek. Mindent megteszek, hogy a legjobbat hozzam ki magamból”.

 LUCA ANTONELLI: “Nagyon boldogok vagyunk a 3 pontot illetően, mert megmutattuk, hogy egységesek vagyunk. Még 30 pont vár gazdára és ebből a lehető legtöbbet kell szereznünk. A Cagliari az első lövéséből gólt szerzett, de jól reagáltunk. Azt hiszem, hogy megérdemeltük a győzelmet”.

forrás: acmilan.hu