Recent comments

Friss Hírek

A Romával szeretnék valamit nyerni

A napokban ünnepelte 38. születésnapját a Roma veterán kapusa, aki kijelentette, a fővárosi csapattal szeretne még valamit nyerni, mielőtt visszavonul.

 
"Nagyon gyorsan beilleszkedtem itt Rómában, ez már a második évem a csapatnál és talán úgy tűnik, hogy sikerül a nehéz időszakot magunk mögött tudni."- mondta De Sanctis.

"Keményen dolgozunk azon, hogy visszatérjünk az általunk elvárt színvonalhoz. A szurkolókkal nagyon jó a kapcsolatom, kölcsönösen tiszteljük egymást. Közvetlen ember vagyok, amit mindenki nagyon értékel."

"Amíg a csapat mezét viselem, addig a maximumot fogom nyújtani ezért a klubért. Ebben és a következő szezonban is azon leszek, hogy még jobb legyek, mert megígértem magamnak, hogy jól és méltóságteljesen fogom befejezni a pályafutásomat. Szeretnék a Romával nyerni valamit és együtt ünnepelni a szurkolókkal, mielőtt visszavonulok. Abban is 100%-ig biztos vagyok, hogy ha befejeztem, akkor Rómában fogok élni."

"Most viszont a még hátralevő meccsekkel kell foglalkoznunk és nem szabad a távoli jövőbe tekinteni." 


forrás: asroma.hu