Recent comments

Friss Hírek

Nagyon szívesen felemelném az Olasz Kupát

Negyeddöntő az EL-ben, négy közé jutás a kupában, és BL indulási esély a bajnokságban. 


Vincenzo Montella mesél a Fiorentina eddigi szezonjáról.

Vincenzo, mi történt a csapattal?

Valójában a kellő lökés már november végén megérkezett. Kikaptunk a Napolitól, és a meccs után Della Valle elnök úr elég határozott és bátorító beszéddel állt ki elénk. Akkor már érezhető volt a változás. Egyből nyertünk is Veronában.


Érdekes a helyzet, hiszen akkor indult be a csapat, amikor Cuadrado távozott.

Azt mindannyian tudtuk, hogy a helyére érkező Salah kiváló játékos. De ilyen kezdésre tényleg nem számítottunk tőle. Az ő érkezésével bővültek a variációs lehetőségeink. De a változás már korábban elkezdődött.


Konkrétan?

Három éve együtt vagyunk. A keret tele van sikeréhes és bizonyítani akaró játékosokkal. Aki hozzánk kerül, tisztában van az értékeinkkel: tiszteljük a mezt, amiben játszunk, de közben nagyon akarjuk a jó eredményeket. Ez viszont nem megy a hangulat rovására.


Sokan mégis azt mondják rólad, eléggé más vagy edzőként, mint játékosként…

Ferguson már megírta a könyvében: ha jól akarod érezni magad, ülj ki a lelátóra. Én ilyen vagyok. Ahogy gólt lövünk, már azon gondolkozom, hogy lehetne még belenyúlni a meccsbe. De magánemberként abszolút nem vagyok komoly.


Az idény azért ismerjük el, nem úgy indult ahogy sokan várták.

Abszolút így van. Eléggé aggódtam is. Most már pontosan tudom, hogy minden apró részletnek jelentősége van. Régebben azt hittem a játékos pályafutásomból kiindulva, egyből tudni fogom, ki mit gondol a pályán. De ez edzőként nem mindig van így. Nekem is fejlődnöm kellett, nem csak a csapatnak.


Ki álmaid játékosa, akit nagyon szeretnél megszerezni?

Higuaín.


Nem olaszt mondtál…

Azért vannak ők is. Verratti, például. Aztán Zaza, Berardi, Immobile, Bertolacci.


Mostanában divatos a téma. Mit gondolsz a honosított játékosokról? (az olasz csapat szombat este a brazil származású Eder góljának köszönhetően játszott 2-2-es döntetlent Bulgáriában)

Én is azt mondom, a válogatottban olasz születésűek szerepeljenek. De abszolút megértem Contét.


Álltok még a kupában, és közel vagytok a 3. helyhez. Mi lesz a csapattal?

Szeretnénk a maximumot kihozni az idényből. De szívem szerint nagyon szívesen felemelném az Olasz Kupát…


forrás: hosszabbitas.hu