Recent comments

Friss Hírek

Csődbe viheti a Szövetséget a Juventus

Az elnök kijelentette, ha a Juventus perel, csődbe mehet a szövetség.


Mint korábban kiderült, a Zebrák 443 milliót akarnak számon kérni az Olasz Labdarúgószövetségen a hatalmas károk miatt, amik a csapatot érték a Calciopoli után.

„Mindig is nagyon tiszteltem Torinót és kötődtem is hozzájuk.”-kezdte a Tuttosportnak adott interjúját Tavecchio.

„A Szövetség is Torinóban alakult (1898). Az Internek szurkoltam…hát, már nem szorítok értük, de tudja…mindazonáltal Torino mindig is az egyik gyengém volt, a történetük és a hagyományaik miatt is.”

„Ami aggaszt, az a csapat szándéka, hogy 443 millió eurót számon kérjen a Szövetségen.”

„Hogyan tudnál valakivel együtt ebédelni, ha 443 milliót akar tőled? Nem tudom, az elődeim hogyan csinálták.”

„Hogy más csapatok is hívták a játékvezetőket? Reklamálni vagy szervezkedni két különböző dolog. Az ítélet egyértelmű.”

„A Legfelsőbb Bíróság vizsgálata szerint két Juventus-igazgató is tudatában volt annak, amit tesz.”
„Én nem próbálok megakadályozni semmit, ami engem érdekel az a tény, hogy ha a Juve megkapná ezt az összeget, a FIGC csődbe mehetne.”

„Megpróbálnék kezet fogni velük, és arra biztatni őket, hogy nyugodjanak meg, de ezt nem tehetem. A FIGC-nek méltósága van, amit vissza kell szereznünk.”

„Mi tudjuk a legjobban, hogy ha a pályán megnyertél egy címet, az a tiéd. A Calciopoli előtti Juventusnak nem a zöld asztalon kellett nyernie.”

„Csak az a célom, hogy egyezségre jussak a Juventus vezetőivel…az igazi csata a pereskedést illeti, nem a Scudettokat.”

forrás: azzurri.co.hu