Recent comments

Friss Hírek

Elmondhatatlanul boldog vagyok

Antonelli sikeresen átesett az orvosi vizsgálatokon és kiváló eredményekkel zárt. 


A Milannews szerint az olasz játékos várhatólag ma este élőben tekinti meg a San Siróban a Parma elleni mérkőzést.

A Sky Italia és a MilanChannel szerint Antonelli kölcsönbe érkezik a szezon végéig. A piros-feketék 4,5 millió eurós kivásárlási opciót kaptak.

A Milannews stábja Antonellit a Madonnina klinikán, az orvosi vizsgálatok előtt kapta el egy rövid interjúra.

 ”Visszatérés? Először is, szeretném megköszönni a Genoának a lehetőséget és a segítséget, amivel létrejöhetett mindez. Remélem jól fogok teljesíteni, hiszen itt mindig otthon éreztem magam. Milan? A Milan volt az egyetlen csapat, akiért elhagytam volna a Genoát, és így is történt. Elmondhatatlanul boldog vagyok. Dr. Gallianival már beszéltem, Inzaghival még nem. Mint már említettem nagyszerűen érzem magam, alig várom a bemutatkozást.”

“Mivel lehetne jobb a Milan? Rengeteg munkával és elszántsággal. Új játékosaink vannak, tökéletesen kell teljesítenünk, hogy jó helyezést érjünk el a bajnokság végén. Új, olaszos Milan? Sok olasz van a csapatban, ami nagyon fontos.”

forrás: acmilan.hu