Recent comments

Friss Hírek

A Roma egy következő szint

Az elefántcsontparti játékos azt követően igazolt a Romához, hogy a fővárosi együttes megvált Mattia Destrótól.

 
"Természetesen nagyon örülök annak, hogy a Romához igazoltam és ilyen magas szintű bajnokságban játszhatok."- nyilatkozta a csatár a Footmercato.net-nek.

"Olyan játékosok mellett fejlődni, mint Totti, Pjanic, Gervinho és De Rossi, valamint olyan edző alatt dolgozni, aki elszántan ragaszkodik a támadó focihoz, nekem mindenképpen fejlődés lesz és ezzel egy magasabb szintre lépek. Nem állítottam magam elé semmilyen célt, ilyeneken nem szoktam gondolkodni."

"Elsősorban szeretnék beilleszkedni a csapatba és hozzájárulni ahhoz, hogy meccseket nyerjünk. Az én személyes sikerem csak másodlagos. Ezért az átigazolásért szeretnék köszönetet mondani a volt kubjaimnak, edzőimnek, akik nélkül most nem lehetnék itt. Ebből a sikerből ők is kivették a részüket." 


forrás: asroma.hu