Recent comments

Friss Hírek

Vieira: Pogba jobb nálam

Patrick Vieira úgy gondolja, hogy a Juventus középpályása, Paul Pogba egyértelműen tehetségesebb, mint amilyen ő volt.


A Manchester Unitedtól ingyen érkező francia középpályás, aki nemsokára lesz 21 esztendős, folyamatos fejlődést mutat jelenlegi csapatánál, a Juventusnál.

„Hozzám képest Pogba inkább támadó szellemű játékos, míg én a védekezőbb stílust képviseltem” – nyilatkozta Vieira a France Footballnak és a Tuttosportnak. „Sokat segít be a támadásokba és ez által több gólt is szerez. Továbbá technikailag is felülmúl engem és határozottan tehetségesebb, mint én voltam. Ő egy olyan játékos, aki képes évi 10-15 gólt is szerezni. A három középső középpályással való felállás a Juventusban, pedig illik a stílusához.”

Pogba szerződése a Juventusnál 2016 júniusában fog lejárni, de a klub kész hosszabbítani vele. Mino Raiola nyilatkozatában elmondta, szeretne egy kivásárlási árat is belefoglalni a szerződésbe, amit azonban a Bianconerik nem támogatnak.

forrás: juventushungary.hu