Recent comments

Friss Hírek

Poli: Gyorsan vissza akarok térni

Andrea Poli, a Milan olasz középpályása elmondta, a Juventus elleni ütközését követően ma már jól érzi magát és szeretnének minél jobb eredményt elérni az Udinese ellen.

 
A Milan hétvégén a San Siróban 2-0-ra kikapott a Juventustól. 

A mérkőzésen egy összefejelést követően Andrea Polit le kellett cserélni. Először komolynak tűnt a sérülés, ám végül kisebb agyrázkódással megúszta az esetet és ezen kívül eltört az ujja.

“Jól érzem magam. Kemény ütközés volt, de szerencsére nem veszítettem el az eszméletemet. Egyre jobban vagyok és majd meglátjuk a következő napokban, hogy hogyan alakul a helyzet. Biztosan vagyunk benne, hogy hamarosan újra játszhatok. Igazából rosszul alakult a földet érésem és eltörtem az ujjamat, de akkor észre sem vettem. Az ilyen dolgok megtörténnek” – mondta Poli a Milan Channelnek.

“Gyorsan vissza akarok térni. Az orvosi stábbal minden nap megnézzük, hogy halad a felépülésem. Most az Udinese elleni mérkőzés következik. Fontos mérkőzés lesz és a lehető legjobb eredményt akarjuk elérni. Szeretnék felépülni és játszani szombaton és a jövő heti Atletico elleni BL meccsen is. Nagyon sok biztató üzenetet kaptam és mindig is éreztem a szurkolók közelségét, rajongását”.

“Nagyon jó érzés volt újra a Marassi stadionban játszani. Ez az a hely, ahol leéltem életem fontos éveit. A rajongók üdvözöltek engem és ez nagyon jó érzés volt. Egy új pozícióban játszok. Úgy érzem, hogy fontos tagja lehetek a csapatnak. Továbbra is fejlődni akarunk”.

“Ez egy fontos hét számunkra. Az Udinese egy erős csapat és jó eredményt akarunk elérni. Az Atletico ellen nehéz lesz és tovább akarunk jutni a következő körbe. Az odavágón megmutattuk, hogy képesek lehetünk rá”.

Poli játéka kétséges az Udinese ellen, akár csak Balotellié, aki még mindig nem épült fel vállsérüléséből.

forrás: acmilan.hu