Recent comments

Friss Hírek

Napoli: Higuaín megdöntené Maradona gólrekordját

Repül az idő, és ezt abból is lemérhetjük, hogy Gonzalo Higuaín lassan egy éve szolgálja már az SSC Napolit. 




Az argentin csatár tavaly hirtelen otthagyott csapot-papot, és az olaszokhoz írt alá a Real Madridtól.

- Nem, egyáltalán nem bántam meg azt, hogy eljöttem a Real Madridtól – nyilatkozta Gonzalo Higuaín. – Nápoly egy igazi futballőrült város, olyan, amilyen éppen nekem való.

Ráadásul mivel igencsak szeret kirándulni, és a környék is tetszik neki, a vadregényes tájakon kedvére kóborol.

- A pályán az a tervem, hogy túljutok honfitársam, Diego Maradona gólrekordján. Diego 115 találatot szerzett itteni szereplése évei során, és én remélem, hogy ezt a rekordot megdöntöm. Hogy mikor, azt nem tudom, de mivel mindössze 26 éves vagyok, tehát igencsak fiatal, no meg távozásra nem is akarok gondolni, tehát adok magamnak pár évet arra, hogy az említett gólmennyiséget elérjem. Ha 116-nál tartok, akkor azt mondhatom, megálljunk, hiszen álltam adott szavamat. 


forrás: Futballista.hu