Recent comments

Friss Hírek

Isla: Innen akarom újrakezdeni

Mauricio Isla kezd magára találni Torinóban. 


Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint egyre javuló teljesítménye. A chilei szélső szerint Trabzonban eddigi legjobb mérkőzését játszotta Juventus mezben.

„A Trabzonspor ellen jól játszottam, sőt ez volt idáig a legjobb mérkőzésem, de az egész csapat nagyszerű volt. Bebizonyítottuk az edzőnek, hogy a cserejátékosok is képesek meggyőző teljesítményt nyújtani. Innen akarom újra kezdeni és meghálálni az edző bizalmát. Remélem, hogy Torinóban is úgy tudok majd játszani, mint Udinében.

Egy nagy klubban ugyan nehezebb, de én nem érzem a mez súlyát. Sőt, büszke vagyok, hogy ezt a mezt viselhetem. Amikor a Juventusban játszol, akkor az egész világ rád figyel. Conte mindig is biztosított a támogatásáról és, ha valami még sem ment jól az csak az én hibám volt. A sérülésem után nem attól féltem, hogy nem nyerem vissza a fizikai kondíciómat, hanem, hogy nem nyerem vissza a hitemet saját magamban. Az elmúlt hónapokban sokat dolgoztam és sikerült visszanyernem a régi formám, de féltem, hogy hibázni fogok. Conte azt javasolta, hogy legyek nyugodt és úgy játsszak. A mi edzőnk a futball mestere. Mindig előre megmondja, hogy mi fog történni a mérkőzésen, amikor felkészülünk. Nagyon sokat dolgozunk vele.

Kik itt a legjobb barátaim? Vidal, Cáceres, Padoin, Asamoah, de az egész csapat fantasztikus. Nagyszerű és különleges emberek játszanak itt, mint Pirlo, Buffon, Pogba, ki még csak 20 éves és elképesztő dolgokat művel. Asamoah, akiről soha nem gondoltam volna, hogy helyt áll majd bal szélsőként. 

Gólok? Reméljük, hogy hamar összejön az is. A Trabzonspor ellen majdnem sikerült betalálnom. Csodálom, ahogy Lichtsteiner értelmezi a szerepkörét a jobb szélen. Én túl sokszor visszafogtam magam, de ez nem történik meg többet. Annyit mondhatok, hogy mostantól fogjátok látni az igazi Islát.”

forrás: juventushungary.hu