Recent comments

Friss Hírek

De Rossi: Nem mi vagyunk a legerősebbek

A Roma középpályása elmondta, a csapat célja visszajutni az európai kupaporondra, nem pedig megnyerni a bajnoki címet.


"Ez a siker önbizalmat és 3 pontot hozott. Többé már nem számít a múlt, csak előre nézünk. Előfordulnak hibák, de igazi csapatként játszunk. A meccs végén 5:0-nál összeszedtem egy abszurd sárgát, mert nem akartam, hogy gólt kapjunk. Mindenképpen szerettem volna, ha mi maradunk a legkevesebb gólt kapott csapat a bajnokságban."- nyilatkozta De Rossi.

"Scudetto? Hat meccs után az élen állunk, ezért természetes, hogy valakinek az eszébe jut ez, de nem mi vagyunk a legerősebbek a bajnokságban. A célunk visszajutni az európai kupaporondra és biztos vagyok benne, hogy ez sikerülni fog."

De Rossi az egyik legtöbb kritikával illetett játékos volt tavaly Zeman, majd később Andreazzoli idején, azonban most úgy tűnik, ő is teljesen más lett Garcia irányítása alatt.

"Mindig megpróbálok jól játszani, de ez nem mindig sikerül. Néha nekem is segítségre van szükségem, de ebben az évben nem kérhetek több segítséget az edzőtől, a klubtól és a szurkolóktól." 


forrás: asroma.hu