Recent comments

Friss Hírek

Klose: Jó formában vagyok, akár még két évig játszhatok

A Lazio 35 éves német válogatott támadója, Miroslav Klose szerint további két évig játszhat még, de a döntését csak a nyáron hozza meg.


Klose 2011-ben érkezett az olasz fővárosba, ahol másodvirágzását éli, előbb 12, majd 15 gólt szerzett a bajnokságban, de a szerződése 2014-ben lejár, így adja magát a kérdés, hogy lesz-e folytatás.

„Ahogy most érzem, biztos vagyok benne, hogy még egy vagy két szezont képes vagyok játszani – nyilatkozta Klose. – Ugyanakkor ezt a döntést évről évre, hónapról hónapra hozom meg, előbb lássuk, hogy alakul a mostani idény. Júniusig még szerződésem van a csapatnál, aztán jön a világbajnokság, majd meglátjuk utána, hogyan döntök. A döntésem kétségtelenül nagyon spontán lesz.”
A támadót természetesen egyből megkérdezték, hogy egy vb-arany után szögre akasztaná-e a stoplist.

„Óriási vágyam, hogy megnyerjem a világbajnokságot. Pár alkalommal közel álltam már a célhoz – mondta a 2002-ben ezüst-, 2006-ban és 2010-ben bronzérmet szerző Klose. – Semmi nem lenne csodásabb, mint trófeát nyerni a német válogatottal Európa- vagy világbajnokságon. Hogy elégedett lennék-e ezt követően. Azt mondanám, hogy soha nem leszek elégedett, mindig kihívásokat keresek. Minden évnek céllal vágok neki, ha elértem, akkor a következőben még nagyobb célokat tűzök ki. 

A jövő? Nem olyan vagyok, aki elégedett azzal, amit már elért. Mindig valami újat akarok. A lábaim a helyükön vannak, ahogy a karrierem elején. Egy-két kisebb esettől eltekintve a sportolói pályafutásomat soha nem hátráltatták súlyos sérülések. Nagyon jó fizikai formában vagyok. Minden orvosi teszten a legjobb eredményeket elérők között vagyok, ez pedig megerősít engem.”

„Úgy élek, ahogy mindig is tettem, alkohol nélkül, figyelek arra, mit eszek, és hogy időben feküdjek le. Ezek a szabályok a kezdetek óta megvannak annak érdekében, hogy fejlődjek, és magasabb célokat érjek el. Most, hogy már elhagytam a harmincat, még mindig tudom tartani a lépést a többiekkel, ez pedig számomra nagyon jó érzés” – zárta mondandóját Klose.

forrás: NSO