Recent comments

Friss Hírek

Napoli: Reina abban a mezben alszik, amiben Balotelli büntetőt hibázott

Mario Balotelli a világ egyik legjobb tizenegyesrúgója, ám a Napoli ellen először rontott büntetőt pályafutása során.


A nápolyiak kapusa, Pepe Reina ereklyeként tekint a csatár mezére.

"Mostanában egy nagyon különleges pizsamát hordok. Balotelli mezét, amit akkor viselt, amikor kivédtem a büntetőjét. Hozzá napolis nadrág van rajtam. A meccs után nem tudtam megállni és elkértem tőle a trikót, mivel akkor történelmi esemény történt. Odaadta nekem, és lett egy szokatlan összeállítású hálóruhám" - nyilatkozta a spanyol kapus egy rádiónak.

"Hogyan tudtam megfogni a tizenegyest? Egy másodperccel többet vártam ki Mariónál. Az az ereje, hogy miután leteszi a mészpontra a labdát, nagyon nyugodtan kivár és az utolsó pillanatban dönti el, merre rúgja a labdát. Most még többet vártam nála és jól sült el" - fűzte hozzá a Liverpool korábbi hálóőre.

Balotelli azóta már javított, az Ajax elleni Bajnokok Ligája-meccsen belőtte a tizenegyest. A 23 éves csatár mérlege jelenleg 27-ből 26 értékesített büntető.

forrás: hatharom.com