Recent comments

Friss Hírek

De Sciglio: Elégedett vagyok a teljesítményemmel

Mattia De Sciglio, az AC Milan fiatal védője boldogan nyilatkozott, miután végigjátszotta a Chievo elleni mérkőzést.


A Chievo elleni mérkőzés előtt Allegri sok játékosra nem számíthatott, így a fiatal Mattia De Sciglio is pályára lépett a győztes találkozón. A 19 éves jobbhátvéd végig a pályán volt, és jól teljesített. “Fantasztikus dolog volt végigjátszani egy ilyen mérkőzést, és elégedett vagyok a teljesítményemmel. A találkozót követően rengeteg dícséretet kaptam, pedig csak azt tettem, amit az edző kért tőlem. Ez kiváló lehetőség volt számomra, hogy tapasztalatokat szerezzek. A mérkőzés elején nagyon izgatott voltam, és eleinte csak óvatosan, a második félidőben azonban már sokkal kényelmesebben játszottam. Volt egy lehetőségem hogy gólt szerezzek, egy lövés, amely alig ment a kapu fölé. A Fiorentina elleni vereséget követően nagyon fontos volt, hogy győzzünk. A játék közben sokat szenvedtünk, de végül hazavittük a három pontot. Szeretnénk a végsőkig harcolni a bajnoki címért. Nagyszerűen érzem magam, hisz klasszis játékosok mellett játszhatok. A példaképem? Gyerekkoromban rengeteg mérkőzést láttam, ahol Paolo Maldini játéka nagyon tetszett, de jelenleg Mauro Tassotti a példaképem – aki rengeteg fontos tanáccsal lát el.”
De Sciglio már három hivatalos mérkőzésen lépett pályára a Milan színeiben. A várakozások szerint a Genoa ellen is játszhat, miután Abate sérüléssel bajlódik.
rossoneriblog.com