Recent comments

Friss Hírek

Ez nem az én Romám

Rudi Garcia szerint a Roma borzasztó teljesítményt mutatott be a mai mérkőzésen és hozzátette, nem ismer rá a csapatára.


A Romának a Chievo elleni 0:0 volt a tizedik meccsén a nyolcadik döntetlenje, emellé pedig borzasztóan gyenge teljesítmény párosult.

"Az eredményen felül elmondható, hogy borzasztóan játszottunk, ezért ez a döntetlen más, mint az eddigiek. Ilyen játékkal akár 3 órán keresztül is a pályán lehettünk volna, akkor sem szerzünk gólt. Rettenetes teljesítményt nyújtottunk."- mondta Garcia a meccs után.

"Sokkal többet kell mozognunk. Holnaptól visszatérünk edzeni és sokkal jobban kell majd csinálnunk. Az elmúlt hetekben már kezdett egyre érdekesebb lenni a teljesítményünk, de most nem láttam azt, hogy éhesek lennének a sikerre, nem voltak határozottak, sőt semmit nem láttam."

"Ma egyik játékos sem lógott ki a sorból sem felfelé, sem lefelé. Pedig mindannyian megtanultuk, felkészültünk rá, a fejünkbe vettük, hogy mit kell játszanunk a Chievo ellen, de ebből semmit nem láttam a pályán. Azt terveztük, hogy beszorítjuk a Chievót, de túl sok hibás döntést hoztunk, ráadásul ezen a talajon elég nehéz volt gyorsan járatni a labdát. Még a legegyszerűbb passzokat is elrontottuk."

"Az első félidőben nem ismertem rá a csapatomra. A mai nap egyetlen pozitívuma, hogy ezzel a gyatra játékkal is szereztünk idegenben egy pontot. Mást nincs mit ünnepelni. Ez nagyon borzasztó volt."

"Talán most először mondhatom el azt, hogy nem ismertem rá a csapatomra, hogy ez nem az én Romám. Holnap el kell mondanunk egymásnak az igazságot, meg kell ezt beszélnünk és komoly válaszra lesz szükség, hiszen 4 nehéz meccs vár ránk és ehhez az igazi arcunkat kell majd mutatnunk. Elég bizarr a dolog, mert inkább pozitív időszakban vagyunk, mint negatívban, emiatt teljes mértékben megdöbbentett ez a teljesítmény."

A mérkőzésen történt egy szomoró eset is, amikor a Chievo 19 éves játékosának, Federico Mattiellónak eltörött a lába a Nainggolannal történt összecsúszást követően.

"Nyilvánvaló, hogy ez volt a nap legszomorúbb eseménye. Mindig borzasztó látni, amikor valaki ilyen sérülést szerez és most mindannyian vele vagyunk gondolatban." 


forrás: asroma.hu