Recent comments

Friss Hírek

Nagyszerű érzés visszatérni

Alessandro Matri rendkívül boldogan nyilatkozott torinói visszatéréséről, mondván, számos baráttal fog ismét együtt dolgozni.


A csatár 2013-ban hagyta el a Juventust, hogy csatlakozzon Massimiliano Allegri milánói csapatához, azonban a téli mercato során visszatért Torinóba, miután az év felét kölcsönben a Genoa csapatánál töltötte.

„Nagyszerű érzés visszatérni, mivel sok régi baráttal találkoztam, és visszatértem azokhoz a játékosokhoz, akiket már ismertem, és akikkel nagyon jól érzem magam.” - olvasható a csatár nyilatkozatában a Juventus hivatalos weboldalán.


„Boldog vagyok, hogy itt lehetek, és remélem, hogy sikerül hasznára lennem a csapatnak. Nagyon erős csapathoz csatlakoztam, amelyet fantasztikus játékosok alkotnak, tehát a helyzet kicsit sem változott távozásom óta.

A tréner a karrierem számos szakaszában mellettem volt, ő segített a felnőttek közé kerülni a Cagliari csapatánál, majd ismét találkoztunk az AC Milannál, most pedig itt fogunk együtt dolgozni. Szeretnék jól teljesíteni miatta és a Juventus miatt.

A Juventus nem változott, most is vezeti a tabellát, és komoly játékerőt képvisel. Az előző évekhez képest a csapat erősödött. Minden adott a jó eredményekhez.

Távozásomkor nagyon megszerettem ezt a keretet, csodáltam a győzni akarást és a kialakult barátságokat. A pályán huszonkét oroszlán harcolt, a hármas sípszó után azonban mindannyian barátokként tekintünk egymásra.”

 forrás: juventuz.blog.hu