Recent comments

Friss Hírek

Megtiszteltetés a Juventushoz tartozni

Mint ismert, Daniele Rugani játékjogának másik felét is megszerezte a Juventus tegnap, a fiatal védő azonban ezt a szezont még az Empolinál fejezi be, majd nyáron csatlakozik a torinóiakhoz. 


A Juventus 3,5 millió eurót fizetett a fiatal belső védő játékjogának másik feléért, Rugani pedig 2019 nyaráig írta alá szerződését. 

A játékos büszkén beszélt visszatéréséről.

„Fantasztikus érzés, igazi megtiszteltetés ért” – mondta Rugani a Tuttosportnak.

„Ez az érzés örökké bennem lesz, ez fog kellő motivációt adni nekem. Egyszerre büszke és elégedett vagyok, ugyanakkor örülök is, hisz kiskoromtól kezdve Juventino vagyok. Most azonban még a jelenre akarok fókuszálni, még az Empoli játékosa vagyok, valamint az U21-es EB is ránk vár.”

„Sok bizonyítanivalóm van még, meg kell mutatnom, hogy a Juve nem hibázott a visszavásárlásommal.”

Rugani a Juventus korosztályos csapataiban nevelkedett, már az első csapattal is edzett pár alkalommal, ezt követően igazolt Empoliba. A védő szerint már az edzések is hasznosak voltak az első csapattal a Juventusnál.

„Jó emlékeim vannak, inspiráltak engem, mindannyian igazi bajnokok. Természetesen inkább a védőket figyeltem: Chiellinit a gólszerzés, Bonuccit a helyezkedés, míg Barzaglit a koncentráció miatt.”

forrás: Juventusfc.hu