Recent comments

Friss Hírek

Álomszerű ez a szerződés

A Chelsea labdarúgócsapata hivatalos honlapján bejelentette a kolumbiai válogatott szélső, Juan Cuadrado átigazolását.

 
Közép-európai idő szerint fél nyolckor a Chelsea be is jelentette Cuadrado szerződtetését: a Fiorentinától megvásárolt szélső négy és fél éves szerződést írt alá a londoni csapattal.
 
„Rendkívül boldog és hálás vagyok, hogy megkaptam ezt a lehetőséget. Nagyszerű klubhoz igazolhattam, őszintén mondom, hogy álomszerű ez a szerződés számomra. Boldog vagyok, hogy csatlakozhattam a Chelsea-családhoz, tudom, hogy a menedzser bízik bennem” – köszönt be Cuadrado.
 
A Chelsea nem hozta nyilvánosságra az átigazolási összeget, állítólag  30,8 millió, Salah pedig kölcsönbe Firenzébe került. Az ár tartalmazza az egyiptomi szélső kölcsönadási díját is.
forrás: NSO