Recent comments

Friss Hírek

TOTTI: Büszke vagyok a rekordra

Francesco Totti 2 gólt szerzett a városi derbin, ezzel ő lett a Lazio ellen legtöbb gólt szerző Roma játékos.

 
"Sajnos az első félidőt teljes egészében eldobtuk és nem tudtuk a saját játékunkat játszani. Nem volt egyszerű visszajönni 2:0 után, de sokkal pontosabbak voltunk utána és megmutattuk, képesek vagyunk a bajnoki címért harcolni."- mondta Totti a meccs után.

"Büszke vagyok a rekordra, ez a legjobb dolog egy római számára."

Totti a második gólját egyedi módon, egy selfie-vel ünnepelte a Curva Sud előtt.

"Már a héten sokat gondoltam rá. Nagy divat most ez a selfie és én szeretném a privát életemet megtartani magamnak, de ez egy különös lehetőség volt, ami talán sosem ismétlődik meg. Az én telefonom volt és megkértem Guido Nannit, hogy hozza oda nekem, ha gólt szerzek."

A Roma így pontszámban beérte a Juventust, akik este a Napoli vendégeként léptek pályára.

"A legfontosabb az volt, hogy ne kapjunk ki. Nagyszerű volt a csapatszellem és a végsőkig harcolni fogunk a célunkért, ami nem más, mint a bajnoki cím." 


forrás: asroma.hu