Recent comments

Friss Hírek

A megfelelő ajánlatra várok

A brazil labdarúgó kijelentette, csak akkor igazol a Romához, ha olyan ajánlatot kap, ami neki és a klubjának is megfelelő.

 
Luiz Adrianóval kapcsolatban az utóbbi napokban több olyan hír is megjelent, miszerint a téli átigazolási időszakban távozhat a donyecki csapattól és a Romához igazolhat.

"Nagyon örülök annak, hogy számos fontos klub érdeklődését felkeltettem, de ezt tisztán a Shakhtar Donyecknek köszönhetem, hiszen ők adták meg a lehetőségét annak, hogy ismert legyek nemzetközi szinten."- nyilatkozta Adriano a calciomercato.it-nek.

"8 éve játszom Ukrajnában és még 1 évem hátravan a szerződésemből, amit szeretnék tiszteletben tartani. Ha távozom, akkor csak olyan esetben, ha olyan ajánlat érkezik, ami nekem és a klubnak is jó. Nagyon hálás vagyok a klubomnak mindazért, amit értem tett."

"Sok olyan hírt hallottam, hogy olasz klubok érdeklődnek irántam, de eddig én semmilyen ajánlatot nem kaptam. Örülök annak, hogy elismerik a játékstílusomat. A Roma remek csapat, szép hagyományokkal, megtiszteltetés az érdeklődésük."

"Az olasz bajnokság nehéz és igen versenyképes, így minden játékos örömmel játszana ott. Kétségtelenül Olaszország az egyik olyan ország, ahol szívesen játszanék. Ehhez viszont olyan ajánlatnak kell érkeznie, ami nekem és a klubomnak is jó." 


forrás: asroma.hu