Recent comments

Friss Hírek

A lehető legtöbbet szeretnék játszani

Suso, a Milan legújabb téli igazolása egy interjúban mesélt a távozásának fő okáról illetve szót ejtett a céljairól, a Bajnokok Ligájáról és az első benyomásokról.


A 21 éves spanyol szélső szerződése eredetileg 2015 nyaráig szólt a Liverpoollal, azonban a Milan megegyezett a játékossal és végül az angolok beleegyeztek abba, hogy Suso már januárban csatlakozhasson a Milanhoz.

“A szerződésem júniusban járt volna le és a Liverpool szerződéshosszabbítási ajánlata nem volt megfelelő számomra sem anyagi, sem pedig szakmai szempontból. Fiatal srácként érkeztem Angliába és nagyon sokat tanultam. Egy profi játékos lettem, de nem éreztem a klub bizalmát, így úgy döntöttem, hogy távozom” – mondta Suso a Marcának.

“Ez nem könnyű időszak a csapat számára, de egy olyan nagyszerű klubhoz szerződtem, amely hihetetlen történelemmel rendelkezik. A céljaim? A lehető legtöbbet szeretnék játszani és a Milannak vissza kell térnie oda, ahova való, vagyis a Bajnokok Ligájába”.

“A 8-as mezszám? Tisztában vagyok azzal, hogy korábban milyen nagyszerű játékosok viselték ezt a mezszámot. Mindig is kedveltem ezt a számot és a válogatottban is ezt viseltem. Múlt héten már voltam Milanellóban és volt szerencsém találkozni az edzővel és a csapattársaimmal. Beszéltem Inzaghival és azt mondta, hogy legyek türelmes és idő kell a beilleszkedéshez, mivel sok a különbség az olasz bajnokság és a spanyol liga között. Már beszéltem Diego Lópezzel és De Jonggal is, nagyon kedvesek voltak. Most a debütálásra fókuszálok” – fejezte be.

Suso hétfőn csatlakozik a kerethez és 4,5 éves szerződést köt új klubjával.

forrás: acmilan.hu