Recent comments

Friss Hírek

Remegett a térdem

A Róma  Primavera-játékosa mesélt arról, milyen érzés volt debütálni a nagyok között tegnap este.


Rudi Garcia kissé szűk keretből válogathatott tegnap, és Gervinho távollétében Valerio Verdét állította be Iturbe helyett. 

Verde 20 percet kapott az 1-1-re végződő találkozón.

“Természetesen nagyon megható pillanat volt egy ilyen fontos meccsen játszani. Köszönöm a Mesternek a belém fektetett bizalmat, meg fogom neki hálálni.”-mondta Verde a mérkőzés után.

“Először azt hittem, Maicon felé int, de aztán rájöttem, hogy rám mutat. Abban a pillanatban bizony megremegett a térdem – sőt mindenem – de összeszedtem magam és beszálltam!”

“A pályán aztán már nem bírtam magammal. Igyekeztem megmutatni, mit tudok, remélve, hogy ösztönösen be tudom bizonyítani az eltökéltségem.”

Hihetetlenül hangzik, de Totti beálltával így két évtized különbség volt a két támadó között.

A 18 éves támadó a szezonban eddig 7-szer lépett pályára és 8 gólt szerzett a Primavera csapatban.

forrás: azzurri.co.hu