Recent comments

Friss Hírek

Hónapokig csak hülyítettek

Hétfő este óta Antonio Cassano szabadon igazolható. 


Már nem az utolsó helyen álló, és a Serie B felé zuhanó Parma játékosa.

Megunta a bizonytalanságot. Az előző héten még csak felszólította a klubot az elmaradt fizetések rendezésére (5-7 hónapos csúszásról hallani) de most döntő lépésre szánta el magát.


A többiek egyenlőre február 16-ig adtak haladékot az új albán tulajdonosnak (ő lenne Rezart Taci, az olajiparban érdekelt milliomos), de ha utána sem lesz pénz… az gyakorlatilag aláírná a Parma halálos ítéletét.

A csapatot egyébként is csak egy kisebb csoda menthetné meg a kieséstől (20 forduló/9 pont és hétvégén vereség az egyik közvetlen riválisnak számító Cesenától).


“Felbontottuk a szerződésemet, szabadon igazolható vagyok. Meg kell mondjam, jól érzem magam. Egy egész estét végiggondolkoztam… Nem ezt érdemeltem. Hét hónapig csak hülyítettek. Lehet, hogy papíron új tulajdonosa van a Parmának, de mi ebből semmit nem tapasztaltunk. Nem érdekel a pénz, 4 millió euróról mondtam le azzal, hogy eljöttem. Nem haragszom senkire, kivéve azt, aki ezt a helyzetet okozta. A szurkolóktól külön elnézést kérek. A jövő? Most pár napig pihenek, aztán ha lesz valami jó ajánlatom, akkor megfontolom. Dubaiba vagy az USA-ba biztosan nem megyek, oda majd csak akkor, ha 40 éves leszek és már nem tudok futni.”

forrás: hosszabbítás.hu