Recent comments

Friss Hírek

Segíteni akarok a csapatnak

A Milan hivatalos honlapján bejelentette, hogy Salvatore Bocchetti a piros-feketéknél folytatja pályafutását.


Andrea D’Amico (Bocchetti képviselője – a szerk) elmondta, hogy nagyon hamar megszületett a megállapodás a két klub között. Bocchetti repülőgépe kedden este landolt Milánóban.

Bocchetti 2015. június 30-ig szóló szerződést kötött a Milannal – jelentette be a Milan hivatalos honlapja.

Az olasz védő kölcsönben érkezik az orosz élvonalbeli Szpartak Moszkvából és a Milan a szezon végén kivásárlási opcióval végleg megvásárolhatja.

A 28 esztendős középhátvéd szerda délután a klub főhadiszállásán, a Casa Milanban írta alá új szerződését.

Bocchetti ma kezdi meg az edzéseket.

“Nagyon izgatott vagyok, hiszen mindig is az volt az álmom, hogy csatlakozzak a Milanhoz. Nagyon boldog vagyok. Alig várom, hogy megkezdjem a munkát. Segíteni akarok a csapatnak. Örülök, hogy itt lehetek. Ez egy elképesztő dolog számomra. Középhátvéd vagyok, de nem jelent számomra gondot, ha más poszton kell játszanom. A védelem közepén és a szélén is otthon érzem magam. Nemrég beszéltem Galliani úrral, aki sok szerencsét kívánt nekem. Már alig várom az új kaland kezdetét. Forza Milan!” – mondta Bocchetti a Milan Channelnek.

forrás: acmilan.hu