Recent comments

Friss Hírek

DE LAURENTIIS: Nem kell Balotelli, sem Lavezzi

Az olasz sajtó szerint Rafa Benítez, a Napoli spanyol trénere fantáziát lát a Liverpool olasz csatárában, Balotelliben, ám nem ez dönt.

 
- Meglehet, edzőnk szeretné megszerezni az angoloktól Balotellit, de nekem más a véleményem, nekem ugyanis nem kell Balotelli – tudatta Aurelio de Laurentiis, a nápolyiak klubelnöke. – Ugyanúgy Ezequiel Lavezzit se emlegessék nekem.

A Napoli elnöke ugyanis mélységesen haragszik Lavezzire.

- Nálunk futballozott, csinos gázsit vett fel, évi 4,5 millió euró volt a fizetése, mégis távozott a Paris SG-hez. De csak azért, mert egyesek most újra fantáziát látnak benne, nekem nem kell. Marasztaltam, mégis elment. Ezek után nincs miről beszélni Lavezzi-ügyben.


forrás: Futballista.hu