Recent comments

Friss Hírek

CERCI: Nagyon boldog vagyok, hogy itt lehetek

Hivatalosan is bemutatták Alessio Cercit, a csapat első téli igazolását.


Cerci a keddi Sassuolo elleni mérkőzésen már debütált új klubjában, de a bemutatkozás nem sikerült túl pozitívan, hiszen a csapat 2-1-re kikapott. Az olasz játékost szerda délután a klub főhadiszállásán, a Casa Milanban mutatták be hivatalosan.

“Nagy megtiszteltetés számomra, hogy itt lehetek. A Maldív-szigeteken voltam a feleségemmel, amikor értesültem a tárgyalásokról. Volt időm gondolkozni, aztán a Milant választottam. Az volt a célom, hogy ide igazoljak és nagyon boldog vagyok, hogy itt lehetek” – mondta Cerci.

“Mindenki tudja, hogy jobban szeretek a jobb oldalon játszani. Remélem, hogy jó fogadtatásban fogok részesülni Torinóban. Az én lelkiismeretem tiszta, 100 százalékot nyújtottam a pályán a Torino színeiben. Ha gólt szerzek ellenük, akkor nem fogok ünnepelni. Fizikailag jól érzem magam és remélhetőleg minél hamarabb játszhatok”.
 
“A Torino egy remek csapat egy kiváló edzővel, ezért megfelelő hozzáállással kell játszanunk. Négy-öt csapat küzd a 3. helyért. Mi vagyunk a Milan, nem szabad félnünk senkitől”.

Cerci a 22-es mezszámot választotta, amit korábban Ricardo Kaká is viselt.

forrás: acmilan.hu