Recent comments

Friss Hírek

ROCCHI: Tiszta a lelkiismeretem

Rocchi játékvezető állítólag azt mondta, hogy az ő lelkiismerete tiszta a Juve-Roma mérkőzésen hozott vitatott ítéletei után.


A média igazi balekként állította be a bírót, mivel egyik bianconeri számára megítélt tizenegyes előtt sem biztos, hogy a büntetőterületen belül történt a szabálytalanság, valamint Bonucci győztes góljánál Arturo Vidal valószínűleg lesen tartózkodott.

„A játékosok nem voltak a segítségemre, de az én lelkiismeretem minden esetben tiszta” – idézte fel Rocchi kollégáinak mondott szavait a La Gazzetta dello Sport. „Maicon büntetőjénél a sprayre hagyatkoztam. Észrevettem, hogy jóval a büntetőterületen belül volt a csík és megváltoztattam az ítéletem.”

Rocchi, Maicon kezezésénél először szabadrúgást ítélt éppen a 16-os vonaláról, de ezután a Juve játékosok felhívták a figyelmét arra, hogy a spray csík jóval a vonalon belül volt felfújva, tehát  a falnak is belül kellett elhelyezkednie. Így Rocchi jogosan feltételezte, hogy a kezezés is belül történt. Tény, hogy a Roma játékosok, így Maicon is sokat jöttek előre, hogy blokkolhassák Andrea Pirlo szabadrúgását.

Rocchi november végig nem vezethet Seria A-s mérkőzést, mivel félő, hogy a média felől érkező nyomás hatására vitatható ítéleteket hozna.

A  La Gazzetta dello Sport állítása szerint a bírókat küldő bizottság csupán csak a Maicon eseténél hozott döntését tekinti igazi hibának. Úgy ítélték meg, hogy Bonucci góljánál Vidal nem zavarta a kapust, Paul Pogba esetében pedig szabad szemmel megállapítani azt, hogy Miralem Pjanic valóban a 16-oson belül buktatta-e a Juve középpályását szinte lehetetlen volt. A szabálytalanság vagy magán a vonalon történt vagy éppen előtte, de a vonal már a büntető terület része.

forrás: juventushungary.hu