Recent comments

Friss Hírek

INZAGHI: Boldogok vagyunk

A Hellas Verona elleni mérkőzést követően Inzaghi és El Shaarawy is megszólalt.


“Nagyon boldog vagyok, mert fontos volt a jó kezdés a meccs elején és az első 20 percben nagy nyomást gyakoroltunk az ellenfélre. Abbiati zseniálisan teljesített, megérdemli a gratulációt. Honda nagyszerűen játszott, ritkán hibázik ziccerben. Technikás és nagyon önzetlen. Nem vagyok meglepődve a teljesítményét illetően. Boldogok vagyunk, mert sikerült jól teljesíteni annak ellenére, hogy több fontos játékosunk is hiányzott. Az öntözőben gratuláltam Essiennek, aki ugyan az utóbbi időszakban nem játszott sokat, de tegnap nagyszerű volt. Nem kételkedtem abban, hogy képes lesz-e helyettesíteni De Jongot. Kicsit mérges vagyok és sajnálom, hogy nem tudtunk egymás után két mérkőzést kapott gól nélkül lehozni, de Abbiati remek munkát végzett. Ez egy szép győzelem. A zsinórban szerzett két győzelem nagy lendületet ad a csapatnak”.
 
“Tudjuk, hogy még fejlődnünk és javulnunk kell. Minden héten kérdéses, hogy ki fog kezdőként lehetőséget kapni. El Shaarawy? Jól játszott, fontos játékosa a csapatnak. A gólok idővel jönni fognak. Nem örült amikor lecseréltem, hisz gólt akart szerezni. Diego López nem játszott, mert nem érezte jól magát. Elégedett vagyok, mert megszereztük a három pontot. A következő mérkőzés? Már a Fiorentina elleni mérkőzésre gondolok, ami nem lesz egyszerű”.

EL SHAARAWY: “Nehéz meccs volt, tudtuk, hogy a Verona egy remek csapat. Ma nagyon jól játszottunk, de az ellenfél többször is nehéz helyzetbe hozott minket. Boldogok vagyunk, mert fontos a 3 pont. Csak azt tettem, amit az edző kért tőlem. Jobb is lehettem volna, ezért dühösen mentem le a pályáról. A Fiorentina elleni meccs nem lesz könnyű, megpróbálunk a lehető legjobban felkészülni a héten”.

forrás: acmilan.hu