Recent comments

Friss Hírek

GARCIA: Meg fogjuk nyerni a scudettót

A hosszú szünet után még mindig a Juventus elleni meccs volt az egyik fő téma a mai sajtótájékoztatón és Rudi Garcia kijelentette, a Roma meg fogja nyerni a bajnoki címet.

 
Annak ellenére, hogy a Roma kikapott Torinóban, Garciát csapata meggyőzte arról, hogy van olyan erős, mint a Juventus és meg fogják tudni nyerni a bajnoki címet.

"Azon a meccsen azt láttam, hogy a Roma erősebb a Juventusnál. Azon a meccsen rájöttem, hogy melyik csapat is nyeri a bajnoki címet. Erősebbek vagyunk a Juvénál. És mivel erősebbek vagyunk, ma is nekünk kell nyernünk, mert ugye csak az eredmények számítanak."

"Tartok a meccstől, különösen azért, mert a nagy média cirkusz után és a Bayern elleni BL meccs előtt fogunk a Chievóval játszani. A szurkolóknak mellénk kell állniuk, ha azt akarjuk, hogy megnyerjük a bajnoki címet és ehhez meg kell nyernünk a szombati, majd az azt következő és az azutáni meccset is."

"Hogy miért gondolom azt, hogy bajnokok leszünk? Ennek meg van az oka és biztos vagyok benne, hogy ezt önök is tudják."

Garcia teljes mértékben hisz a játékosaiban és reméli, hogy a srácok képesek lesznek megmutatni tudásukat és határozottságukat, ami majd az év végén hozzásegítheti őket a bajnoki címhez.

"Én vagyok a vezetőjük, én irányítom a csoportot, de ők az igazi farkasok. Amikor kimennek a pályára, akkor tisztában kell lenniük a képességeikkel, erősségeikkel és ezt meg is kell tudniuk mutatni. Én mindig velük leszek és ha valaki letéved az útról, akkor én ott leszek, hogy visszatereljem őt a helyes útra. Ebben az évben nyernünk kell, nem lesz könnyű, de meg kell próbálni."


forrás: asroma.hu