Recent comments

Friss Hírek

JUVENTUS: Vidal válaszolt a rosszindulatú pletykákra

Az utóbbi időben számos pletyka főszereplőjeként megjelenő Arturo Vidal nem utazott el csapattársaival a Sassuolo elleni, meglepő döntetlennel végződő bajnoki mérkőzésre, s már a hétközi Bajnokok Ligája megmérettetésre tartalékolja energiáit.


A pihenő remek lehetőséget kínált a chilei középpályás számára ahhoz, hogy egy a Twitteren közölt nyilatkozat segítségével megcáfolja azokat a sajtóértesüléseket, amelyek szerint éjszakai kalandjáért pénzbüntetést kapott a Juventus igazgatóitól, s a felek között látványosan megromlott a kapcsolat.

"Azt követően, hogy az elmúlt napok során a legújabb értesülések megjelentek a médiában, szeretnék tisztázni néhány dolgot." - írta Vidal spanyol nyelvű Twitter üzenetében.

"A kapcsolatom a Juventusnál mindenkivel kiváló. A csapattársaim, az edzői stáb és az igazgatók bíznak bennem, én pedig bennük."

"A klub nem sújtott büntetéssel. Az erről szóló hírek tévesek, s sok esetben a rosszindulat szülte azokat."

"A térdem nagyon jól van. Kemény munkával el fogom érni a legjobb fizikális formámat, azonban egy műtétből tértem vissza, s így nem voltam képes ugyanazt a felkészülési edzőmunkát végezni, amelyet a csapattársaim végeztek."

"Száz százalékig elkötelezett vagyok a klub és Chile mellett. Remélem mindkét csapattal trófeákat nyerünk majd."

"Bízom benne, hogy ezzel a megjegyzéssel mindenkit tájékoztattam a valóságról. Biztos vagyok abban, hogy a rosszindulatú emberek folytatni fogják a hazugságaikat, azonban semmit sem tehetek annak érdekében, hogy meggátoljam őket ebben."

forrás: juventuz.blog.hu