Recent comments

Friss Hírek

ROMA: Megfelelő választ adtunk

A Roma mestere a Chievo elleni meccset követően beszélt arról, hogy milyen döntéseket hozott és azt várja, hogy a Bayern ellen fantasztikus meccset játszik majd a Roma.


"Nem pihentünk, de sikerült teljes mértékben kontrollálni a második félidőt."- kezdte Garcia.

"Vannak sérült játékosaink, de sikerült hamar megszereznünk a három gólt, így most már koncentrálhatunk a keddi BL meccsre. 100%-ig bízom a játékosaimban és a tudásuk ezen az estén egyértelműen megmutatkozott. A csapat megfelelő választ adott a pályán, hiszen mindig ez a legjobb válasz."

A német bajnok sem lazsált a saját bajnokságában, hiszen szombaton a Werder Brement gázolta le 6:0-ra.

"A Bayern nagyon erős csapat és én már tényleg nagyon várom azt a meccset, mert a Stadio Olimpico hangulata fantasztikus lesz. Én is azok között vagyok, akik tudták, hogy Guardiola nem vállalt el könnyű feladatot a Bayern Münchennél. Viszont eddig nagyon jól szerepelt és ezt követően is jól fog. Sokszor hallottam emberektől, hogy a Barcelona nem Guardiola miatt volt jó, de ő most bebizonyította, hogy más csapat is jól játszik az irányítása alatt."

Mattia Destro újra betalált és ezzel már 3 gólnál jár a Romában.

"Amikor ilyen jól passzoló játékosaink vannak, akkor szükség van arra, hogy Destro mélységből tudjon érkezni és ezért még több helyre van szükség Totti számára. Ljajic remek gólt szerzett, sokat dolgozott a mezőnyben, nagyon jó a hozzáállása. Teljes mértékben elégedett vagyok vele és én nem csak mondani szoktam, hogy mindenkire számítok, hanem tényleg így is van. Ez egy nagyon fontos meccs volt, kellett egy kis meccs rutin, ezért kezdett Totti, Pjanic és Nainggolan is. De Rossi szintén nagyon fontos játékos, ő az, aki képes biztonságot és kiegyensúlyozottságot adni a középpályának." 


forrás: asroma.hu