Recent comments

Friss Hírek

TORRES: Trófeákat akarok nyerni

Fernando Torres, a Milan spanyol támadója az újságíróknak beszélt az előző csapatáról, a klubváltásáról, valamint Mourinhóról, Inzaghiról és Berlusconiról is.


A spanyol támadó a nyáron érkezett a Chelsea-ből és azóta 4 mérkőzésen 1-szer volt eredményes és 245 percet töltött a pályán.

“Úgy döntöttem, hogy elhagyom a Chelsea-t. Jó volt a kapcsolatom Mourinhóval, kölcsönösen tiszteltük egymást, de a klub egy új csatárt vásárolt. Gyakran beszéltem az edzővel. Mourinho azt akarta, hogy maradjak Londonba, de új kihívásra volt szükségem. Még aznap kaptam egy telefonhívást a Milantól és megfelelőnek éreztem az ajánlatukat. Váltásra volt szükségem és egy olyan csapatot akartam találni, ahol garantálják a helyet a kezdőcsapatban. Más ajánlat is érkezett, de a Milan mellett döntöttem” – mondta Torres.

“Tisztában voltam azzal, hogy a Milan az idei szezonban nem szerepel a Bajnokok Ligájában, de nagyobb inspirációt jelentett számomra, hogy segíthetek a csapatnak visszakerülni a legjobbak közé. A 2001/2002-es idényben lett volna lehetőségem a Milanhoz igazolni, amikor Albertini, Coloccini és Conta is átigazolt az Atleticótól, de a klub nem akart eladni”.

Serie A? Nagy hangsúlyt fektetnek a taktikára és kevés helyük van a csatároknak. Nincs problémám sem Inzaghival, sem pedig a szakmai stábbal, de 90 percig szeretnék a pályán lenni. Nem fontos számomra a formáció. Jól érzem magam, amikor a pályán vagyok”.

Atlético? Ott születtem és ott nőttem fel. Büszke vagyok arra, hogy pénzügyileg segíthettem a csapatnak. Ha valaha visszatérek a spanyol bajnokságba, akkor csak az Atletico Madridhoz. 

Inzaghi? Gyakran ad tanácsokat és nem csak a támadókkal foglalkozik. Úgy gondolom, hogy azok az edzők, akik korábban játékosok voltak, valami pluszt tudnak nyújtani. Hasonlít Luis Aragonesre, aki történelmet írt az Atlético Madriddal”.
Több szezont is szeretnék itt tölteni és trófeákat akarok nyerni a Milannal. 

Berlusconi? Szeret a labdarúgásról beszélgetni. Nagy figyelmet fordít a részletekre” – fejezte be.

A várakozások szerint Fernando Torres a kezdőcsapatban kap helyet a vasárnapi Hellas Verona elleni mérkőzésen. A támadósor bal oldalán El Shaarawy, a jobbon pedig Keisuke Honda kezdhet.

forrás: acmilan.hu