Recent comments

Friss Hírek

CESENA: Aláírt a portugál támadó

Erősített az újonc Cesena: a Serie A-ba visszatért csapat egy portugál válogatottat is megjárt csatárral vastagította meg keretét, aki már alá is írta szerződését az újonc klubnál.


A 30 esztendős Hugo Almeida rendben átesett az orvosi vizsgálatokon, és már alá is írta két évre szóló kontraktusát a Cesenával. 

Nem kis fogás lehet ez az újonc számára, amely ugyan 6 pontot szerzett az első 6 forduló alatt, azonban öt szerzett góljánál csak az Atalanta és a Sassuolo teljesített rosszabbul, a támadószekcióban hasznos lehet Almeida rutinja a Cesena számára.

“Örülök, hogy itt lehetek. Fizikálisan jól vagyok, azon dolgozom, hogy 100%-os legyek, úgy gondolom, ez 15 napon belül sikerülhet is. Már jó ideje a Serie A-ról álmodom, fantasztikus bajnokságom. A példaképem Christian Vieri. Szeretek a tizenhatoson belül mozogni, szeretem, ha nekem ívelgetik be a labdákat. A Cesena? Láttam az Empoli és a Milan elleni meccset is, meglepődtem.” – mondta el bemutatkozó sajtótájékoztatóján Hugo Almeida.

A portugál csatár először a Palermo otthonában segítheti majd újdonsült csapattársait.

forrás: azzurri.co.hu