Recent comments

Friss Hírek

Nainggolan: A lehető legjobb döntést hoztam

A belga válogatott játékos nagyon jól érzi magát a Romában és ezt köszöni az új csapattársainak, akik szívélyes fogadtatásukkal megkönnyítették számára a beilleszkedést.

 
"Itt a Románál mindenki nagyszerűen fogadott és ez minden bizonnyal nagyban segített nekem. A kezdetektől nagyon jól kijövök mindenkivel és nem is gondoltam volna, hogy ilyen gyorsan beilleszkedem."- nyilatkozta Nainggolan.

"A Roma volt az a csapat, amelyik a legjobban meg akart szerezni engem és már elég régóta figyelemmel követtek. Szerintem a lehető legjobb döntést hoztam."

A Roma holnap az Udinesét látja vendégül és a fővárosi csapat célja, hogy egy győzelemmel újabb lépést tegyen a Bajnokok Ligája felé.

"Az Udinese rendszeres résztvevője az európai kupaporondnak, számos remek játékossal rendelkeznek, ezért nagyon óvatosnak kell lennünk. A Bajnokok Ligája minden gyermek álma, folytatni kell a kemény munkát annak érdekében, hogy a lehető legmagasabbra jussunk."- tette hozzá a középpályás. 


forrás: asroma.hu