Recent comments

Friss Hírek

Seedorf: Allegri miatt kellett elhagynom a Milant

Clarence Seedorf, a Milan korábbi játékosa elárulta, tavaly nyáron Massimiliano Allegri miatt távozott a csapattól.



A holland középpályás tavaly nyáron 10 évet követően elhagyta a Milant és a brazil bajnokságban szereplő Botafogóhoz szerződött. 

Seedorf a napokban felfedte, hogy ki miatt kellett elhagynia a Milant.

“Kétségkívül a jelenlegi vezetőedző, Massimiliano Allegri miatt távoztam. Nem volt jó vele a kapcsolatom és nem jöttünk ki egymással. Én már megszoktam, hogy mindig játszok. Kivülről talán úgy látszott, hogy nem vagyok 100 százalékos állapotban, de az én koromban fontos a rendszeres játék, hisz csak így lehet az izmokat kondícióban tartani. Hasonló Paul Scholes és Ryan Giggs, akik továbbra is játszottak, de Allegri engem nem engedett játszani” – mondta Seedorf a brazil SporTV televíziónak.

“A Milan jelenleg átalakuláson megy át, időbe telik, míg újra a csúcson lesznek. Lassan készen állok edzősködni, de még semmi konkrét nincs. Az igazi vágyam, hogy tovább futballozzak” – fejezte be.

Seedorf a jelenlegi szezonban 24 meccset játszott a Botafogóban és 6 gólt szerzett, emellett 7 gólpasszt is kiosztott.

forrás: acmilan.hu