Recent comments

Friss Hírek

Azzurri: De Rossi Buffon nyomdokában

A Nigéria elleni előkészületi meccsen, melyen az afriakiak értékes 2-2-t értek el, ünnepelte kilencvenharmadik válogatottságát az olasz
Daniele de Rossi. 



A kiváló középpályás, aki ha kell, védőt is jól játszik, ez alkalomból nagyrabecsülésének adott hangot.

- Beértem a válogatottsági öröklistán az általam mélyen tisztelt Giacinto Facchettit – mondta De Rossi. – Sokszor láttam őt régi filmeken futballozni, maga volt az egyszerűség, a hatékonyság. Az Internazionaléban nemcsak pompás játékos volt, de később a klub elnöke is. Szomorúság tölt el, ha arra gondolok, hogy olyan hamar meghalt.

De Rossi aztán megjegyezte, teljes gőzzel rákapcsol, mert megbeszélte Gianlugi Buffonnal, az itáliai válogatott 139-szeres válogatott kapusával, hogy valamikor beéri majd…

- Gigi nem hitt nekem, pedig évődve közöltem vele, hogy ő a brazíliai vb után nem lesz többé válogatott, de nekem még egy jó pár évem belefér a nemzeti tizenegyben… 


forrás: Futballista.hu