Recent comments

Friss Hírek

Maradona: Huszonöt éve üldöznek

Diego Maradona ellen rágalmazás miatt eljárást indított Olaszországban Cristiana Sinagra, a 27 éves ifjabb Diego Armando édesanyja.


„Úgy érzem, huszonöt éve üldöznek engem ebben a témában: semmi olyat nem mondtam, amivel bárkit is megbántottam volna – mondta Maradona az eljárás megindításáról. – Van motivációm és munkám Dubaiban, azt szeretném, ha békén hagynának. Teljesen nyugodt vagyok, és bízok az igazságban. Ha mások is beszélnek erről a témáról, azért nem én vagyok a felelős. Sok olyan dolgot tulajdonítanak nekem, amit soha nem is ejtettem ki a számon.

Az olasz igazságszolgáltatás elismerte a magát DNS-vizsgálatnak is alávető ifjabb Diego Armando édesapjának az egykori argentin klasszist, így legálisan használhatja a nevét. Maradona viszont már többször is úgy nyilatkozott, hogy ifjabb Diego Armando nem az ő fia. Igaz, 2007-ben egy üzenetben már bocsánatot kért közben tőle...