Recent comments

Friss Hírek

Roma: Golubovic közel az aláíráshoz

Az OFK Beograd játékosa elismerte, közel áll ahhoz, hogy aláírjon a Romához.


A 19 éves játékost Szerbiában hatalmas tehetségként tartják számon és a hírek szerint hamarosan a jelenlegi olasz éllovas játékosa lesz.

"Roma? A szerződés véglegesítve van, szerintem a következő napokban aláírhatom."- nyilatkozta Golubovic az Il Messaggero-nak.

"A menedzserem foglalkozik a szerződéssel és reméljük, hogy mihamarabb megszületik a megállapodás. Lehet közhelynek hangzik, de mindig arra vágytam, hogy a Roma játékosa legyek. Van egy Totti mezem is a falon, amit még 5 éves koromban kaptam. Szerintem a januári átigazolás kicsit bonyolult lenne, de a nyárival nem lesz semmi gond."

"Jobbhátvéd vagyok, de az egész szélen tudok játszani sőt, akár belső védőként is bevethető vagyok. Már tanulok olaszul, ezért egy kicsit tudok beszélni is." 


forrás: asroma.hu