Recent comments

Friss Hírek

Tardelli: Én Pirlót látom 2013 legjobbjának

Mivel az FIFA Aranylabda-voksolásán a nemzeti válogatottak csapatkapitányai is szavaznak, Gianluigi Buffon, az olaszok csk-ja is érdekelt volt.

 
- Nincs ebben semmi különlegesség vagy titok, majd később közzéteszi a FIFA a voksolások eredményét, de én már most elmondhatom, hogy Andrea Pirlóra adtam a szavazatomat – nyilatkozta a kapus.

S hamar csatlakozott hozzá Marco Tardelli, a Juventus egykori 59 éves válogatott középpályása.

- Jómagam ugyan nem szavazhattam, de valamit értek a futballhoz, ezért én is Pirlót látom 2013 legjobbjának – mondta Tardelli. – Nemcsak a félelmetes szabadrúgáslövő tudományáról van szó, de mentalitásáról, arról, hogy ha pályán van, alapvetően más a játék jellege, minősége. És ezt tudják a társai. Szóval, Pirlo a legjobb, miközben tudom, hogy Cristiano Ronaldo kapja majd az elismerést…


forrás: Futballista.hu