Recent comments

Friss Hírek

Giaccherini: Boldog vagyok

Nyáron az olasz válogatott tagjaként hagyta el az olasz bajnokot, egy angol középcsapatért.



Ő Emanuele Giaccherini, aki a jelenleg kieső helyen álló Sunderland játékosa. 

A döntést elmondása szerint mégsem bánja. A nyilatkozatot elsősorban azért érdemes elolvasni, mert távozásának okát nagyon is reálisan határozza meg, ami elég ritka. 

 „Nehéz volt elhagyni a Juventust, de mindenkinek ez volt a gazdasági érdeke – nekem és a klubnak is. Egy remek csapatot hagytam hátra, de boldog vagyok a jelenlegi helyzetemmel. Ez egy jó élmény, amire szükségem volt. Az angol játék sokkal fizikálisabb, és kevésbé taktikus, de sokkal kisebb a nyomás a játékosokon.”

A fentiekkel nem nagyon tudunk vitatkozni, és az is érdekes, hogy a gazdasági érdekeket említette, nem pedig a „mindig is a Premier League-ben szerettem volna játszani” közhellyel jött. Mind tudjuk, hogy a játékosok döntéseiben a pénz is szerepet játszi, és üdítő olyasvalakit hallani, aki ezt nem tagadja le.

Nyilván a másodosztályba nem követné a csapatát, így a mostani helyezést látva arról is faggatták, hogy szerente-e visszatérni Olaszországba.

„Most csak arra koncentrálok, hogy jól teljesítsek az angol csapatommal. Utána meglátjuk, mi történik.”

forrás: azzurri.co.hu