Recent comments

Friss Hírek

Inter: Zanetti kis híján a Madridé lett

A veterán Javier Zanetti elárulta, a ’90-es évek végén nagyon közel állt ahhoz, hogy az Intertől a Real Madridhoz igazoljon. 


A negyvenéves, de még mindig aktív Zanetti a közelmúltban tért vissza súlyos sérülése után, és a várakozások szerint legalább 2015-ig folytatja pályafutását.

A fáradhatatlan argentin egy minap tett interjúban elárulta, nem sok hiányzott ahhoz, hogy a Real Madridnál váljon legendává.

„Úgy volt, hogy távozom, méghozzá egy nagyon híres spanyol csapathoz, mint amilyen a Real Madrid” – mondta a sokoldalú hátvéd/középpályás, aki még 1995-ben kötelezte el magát a Nerazzurrókhoz.

„Mielőtt azonban továbbálltam volna, le akartam tenni a névjegyem az Internél. Mikor pedig megkaptam a csapatkapitányi karszalagot (1999-ben), már egy cseppet sem voltam bizonytalan.”

„Fantasztikus megtiszteltetésnek éltem meg a csapatkapitányi ’előléptetést’, ami pedig azután következett, az valami egészen különleges” – mondta, egyúttal megindokolva, hogy miért futballozik azóta is Milánóban.


forrás: sporthírado.hu