Recent comments

Friss Hírek

Allegri: Ez a legrosszabb időszakom a csapatnál

Massimiliano Allegri, az AC Milan vezetőedzője a Fiorentinától elszenvedett vereség után úgy nyilatkozott, a legrosszabb időszakot éli a csapatnál. 


A Fiorentina elleni vereség azt jelenti, hogy a Milan már a harmadik helytől is 16 pontos lemaradásban van. 

Barbara Berlusconi a meccs után az öltözőben járt, míg Adriano Galliani elnök a lefújást sem várta meg, és távozott a stadionból. A sajtóban Allegri menesztése is szóba került, de Silvio Berlusconi és Galliani abban maradt, megvárják az elkövetkező meccseket. Az együttes egyébként mától edzőtáborba vonult.

„A döntést a klub, a csapat és én közösen hoztuk meg. A legrosszabb időszakomat élem meg a csapatnál, amióta három és fél éve ide jöttem. Meg kell találnunk a megoldást, hogyan lábalhatnánk ki belőle. A közös tábor segíthet a Barcelona és a Chievo elleni felkészülésben" – mondta Allegri a Sky Sport Italiának.

„A Fiorentina elleni meccs utolsó fél órája borzalmas volt. Dolgoznunk kell, és rájönni, min kell változtatnunk, ezért a Chievo meccs még fontosabb is lesz a számunkra, mint a Barcelona. A csapat nem játszhat olyan rosszul, mint tette azt most. Nem az átigazolásokkal van a baj, hanem a sérülésekkel. Az Udinese és a Barcelona után azt hittem, megtaláltuk az utunkat, de a Parma, a Lazio és a mostani találkozó nem ezt mutatja. Én vagyok az edző, a klubnál majd megmondják, mi a szándékuk velem, jelenleg nem tudok megbeszélésről a vezetőkkel" – tette hozzá a vezetőedző, aki elmondta, nagyon hiányzik Stephan El Shaarawy, nélküle kevés variációs lehetőségük maradt. 

forrás: NSO