Recent comments

Friss Hírek

Mazzarri: Nem voltunk gyengébbek a Románál

Hét mérkőzés után is százszázalékos az AS Roma az olasz bajnokságban, ráadásul szombaton az Inter vendégeként tudtak 3-0-ra nyerni Tottiék.


Walter Mazzarri, a kék-feketék vezetőedzője szerint nem volt igazságos az eredmény.

"Amint tudják, mindig igyekszem az eredményen túl is nézni egy mérkőzést. Szeretném fejleszteni a csapatomat, önbizalommal felruházni, és még ezen a mérkőzésen is láttam ezt. Szerintem nem voltunk gyengébbek a Románál az első félidőben sem. Annyi volt a különbség, hogy ők kihasználtak három lehetőséget a remek egyéni képességeiknek és Totti teljesítményének köszönhetően. De mi is jól játszottunk" - összegezte kissé meglepő módon az első játékrészt Mazzarri annak ellenére, hogy már a szünetre kialakult a végeredmény.

"A hátrány ellenére is küzdöttünk a második félidőben, de aki ismeri a focit, az tudja, hogy a rossz napokon semmi nem megy be. Amikor jó helyre juttattuk a labdát, akkor nem volt ott senki. De elmondtam a fiúknak, hogy ebben a szellemben kell folytatnunk. Sajnálom, mert az eredmény szerintem nem tükrözi a meccs képét, sokkal több jó dolgot láttam ennél a pályán" - zárta gondolatait az edző.

forrás: hatharom.com