Recent comments

Friss Hírek

Lotito: Soha nem adom el a Laziót

Lassan 10 éve annak, hogy Claudio Lotito részesedést szerzett a Lazióban, majd nem sokkal később a fővárosi klub elnökévé vált. 


A Sasok első embere néhány kulisszatitkot osztott meg a rajongókkal az Il Messaggero napilapnak tett nyilatkozatában, és kijelentette, soha nem adja el a Laziót.  
 
„Rengeteg pénzt fektettem a Lazióba. 2004-ben 21%-os részvényért 25 millió €-t fizettem. Ezután a 70%-ért további 70 millió €-t kellett kiadnom, így lettem a klub elnöke. Hogy mennyit ér a Lazio? Soha nem gondolkodtam számszerű összegen, hiszen soha nem akartam eladni a klubot és soha nem is fogom.”

Lotito kitért Yilmaz esetére is, aki a nyár végén közel állt ahhoz, hogy a Lazióhoz igazoljon, ám végül nem került pont az egyezkedés végére.

„Jó döntés volt, hogy végül nem szerződtettük Burak Yilmazt, problémákat generált volna az öltözőben [fizetése miatt – szerk.], az ügynökének módszerei pedig már-már a zsarolás határait súrolták.”

„A vezetésem eddigi legnagyobb csalódását természetesen Mauro Zárate okozta. Ő érte fizettem a legtöbbet, összesen 22 millió €-t, és tudjuk mi lett a vége…” – árulta el kisebb titkait a Biancocelesti vezére.

forrás: azzurri.co.hu