Recent comments

Friss Hírek

Pirlo: Elnézést kérek a gyenge teljesítményemért



Önkényesen megtette magát bűnbaknak Andrea Pirlo csapata tegnap esti, Bayern München elleni veresége után.

A veterán karmester gyenge produkcióval rukkolt elő a müncheni összecsapáson, amiért a kritikákat meg sem várva azonnal magára vállalta a felelősséget, mondva: nagyon sajnálja a dolgot. 

Pirlo Juventusos karrierje talán leggyengébb meccsén van túl, a bocsánatkérés mindenesetre egy nagyon szép gesztus részéről.
 
"Én vagyok az első, aki elégedetlen vagyok a teljesítményemmel." - ismerte el Anrea Pirlo.

"Gratuláció illeti a Bayernt, mert megmutatták az erejüket ma este, de ne felejtsük el, hogy lesz még egy második meccs is, amire nagyon fel fogunk készülni."

"Ha egy ilyen fontos meccsre készülsz, majd hátrányba kerülsz 30 másodpercet követően, az felborít minden előzetes taktikát. Onnan kezdve nagyon nehéz dolgunk volt. Mindazonáltal a Bayern az egész meccsen megmutatta az erejét. Remélem, hogy a második meccset mi tudjuk majd kontrollálni."

A Bianconeri rengeteg labdát adott el tegnap, így természetesen a csapat esze, Pirlo gyenge játéka lett a legszembetűnőbb.

"Én vagyok az első, aki elégedetlen a teljesítményemmel, mert számos hibát vétettem egy ilyen fontos meccsen, és ez kiábrándító. Elemeznünk kell, miért volt olyan sok a rossz passzunk."

"Nyilvánvaló, hogy többre lesz szükségünk a második meccsen, mert amit tegnap tettünk, az nem lesz elég."

Pirlo egyébként mindössze 70%-os pontossággal passzolt a tegnapi találkozón és csupán 56 labdaérintése volt, tőle mindkét mutató rendkívül gyenge. Nála pontatlanabbul csak Alessandro Matri, Sebastian Giovinco, Thomas Müller és Manuel Neuer passzolt a teljes mezőnyből.

forrás: azzurri.co.hu