Recent comments

Friss Hírek

Boateng: Most a dobogó, jövőre a Scudetto

Az AC Milan a borzalmas szezonkezdés után a dobogó harmadik fokának megtartásáért küzd, és a csapat középpályása, Kevin-Prince Boateng szerint ez sikerülni fog, és jövőre a Scudetto lesz a cél. 


 Boateng a Gazzetta dello Sportnak adott egy hosszabb interjút.
 
”Hogy mi fog történni, ha nem kvalifikáljuk magunkat a Bajnokok Ligájba? Ez nem fog bekövetkezni. A Bajnokok Ligája a Milan nélkül már nem lenne ugyanaz. Maga is tudja, és én is tudom, hogy megszerezzük a harmadik helyet.”

”Aggódok-e amiatt, ha a Milan egy újabb támadót igazol? Nem! Mi most a Milanról beszélünk, és nem Kevin-Prince Boateng személyes érdekeiről. Ha az edzőnk még egy jó csatárt akar igazolni, legyen az akár Lavezzi vagy másvalaki, akkor megteszi. Ha az új csatár pedig sok gólt szerez, akkor nem fontos, ha én nem találok a kapuba. Ami számít, hogy újra visszatérjünk a győzelmek útjára. Már vagy ötvenszer elmondtam, hogy mi a kedvenc posztom, de ott játszom, ahol az edzőm akarja. A kapcsolatom Allegrivel teljesen normális, ahogy az elmúlt három évben is volt. Vannak jó és rossz periódusok, de nem lehet mindig minden tökéletes. Hálás vagyok, és sokat köszönhetek Allegrinek, mert taktikailag és védekezésben egyaránt sokat fejlődtem. Keményen dolgozunk, és emiatt váltam azzá a játékossá, aki most vagyok.”

”Hogy miben akarok még fejlődni? Egy kicsivel nyugodtabb szeretnék lenni, mint a testvérem Jerome. Néha nagyon hasznos lenne, ha olyan lennék. Jerome? Úgy tűnik neki sikerült az, amin nekem nem: a Barca kiütése. Nagyon büszke vagyok rá. Mi egy majdnem tökéletes meccset játszottunk a katalánok ellen a San Siróban. Az ilyen meccseknél aki kevesebb hibát követ el, az kerül a következő körbe. Persze azért egy kis adag szerencsére is szükség van. A Bayern Münhen-Barcelona mérkőzésen a játékvezető két alkalommal nem fújta be a lest… Mindenesetre a Bayern ebben a szezonban nagyon erős, és nagyon meggyőzően játszanak. Azonban figyelmeztettem az öcsémet, hogy vigyázzanak, mert a Barcelona otthon képes négy gólt szerezni.”


”Az öcsémnek volt nézeteltérése Balotellivel? Igen, ez igaz, de Balotellivel sosem beszélünk a családunkról. Előfordulnak viták, ahogy köztem és a testvéreim között is volt, de ez már mind a múlt része. Jóban vagyok Balotellivel, és El Shaarawyval.

Hogy nevelem-e őket? Nem, nekem már van egy fiam…   Jermaine biztosan focista lesz. Az apja, a nagybátyja, és a családban mindenki focizik, így nem valószínű, hogy egy bankban fog majd dolgozni. Feleségül szeretném venni  Melissa Sattát, és az esküvőt jövőre tervezzük. Hogy féltékeny barát vagyok-e? Nem, nem mondanám magamra, hogy féltékeny típus lennék.Persze egy kicsit az vagyok, de csak azért, mert ő annyira gyönyörű. Hogy tudnék nem féltékenynek lenni egy kicsit?


”Nem érzem magam sztárnak, csak élem a saját életem. Szegényként nőttem fel, így tudom hogy ez mit jelent. Sok áldozatot hoztam azért, hogy most itt tarthassak. Mindent a labdarúgásnak szenteltem, és sok dologról lemondtam, de ez így volt helyes. Mindig küzdöttem a céljaimért, és csak azokra koncentráltam.”

”Először 2010-ben jártam Ghánában egy válogatott mérkőzés miatt, de egyből éreztették velem, hogy egy vagyok közülük. Csodálatos élmény volt. Otthon érzem-e magam Milánóban? Igen. Van egy barátnő, akivel boldogan élünk. Jól érzem magam itt, és otthonomnak tekintem a várost. Még sokáig akarok itt maradni. Jelenleg van egy szerződésem a Milannal, de a futballban nem lehet tudni, hogy mit hoz a jövő. Talán holnap már távozok, vagy akár még ma… De csak viccelek. Minden jól alakul számomra Milánóban. A  Busto Arsizio elleni edzőmeccsen ért rasszista atrocitás után gondolkoztam rajta, hogy elhagyom Olaszországot, és mondtam is édesanyámnak hogy ebből elég volt. De csak a csalódottság szólt belőlem és az ott átélt dolgok miatt felgyülemlett érzelmek. Nagyon szomorúvá tesz, ha ilyen dolgokról hallok. Meg kell kérdeznünk magunktól, hogy miért történnek meg ezek, de nem tudom és nem fogom elhagyni Olaszországot néhány idióta miatt.”

”Nagyobb büntetésre számítottam a Juventus eseténél? Ez nem rajtam múlik, és nem én döntöm el, hogy milyen büntetést kapjanak, vagy mennyit kell fizetniük. A fontos számomra, hogy az emberek megértsék, hogy ez egy komoly probléma, és ezeket az idiótákat meg kell állítani.”

”A Juventus a legjobb ebben a szezonban? Elég csak megnézni, hogy mennyivel vezetik az olasz bajnokságot. Ők az élcsapat, de csak ebben a szezonban. Jövőre mi fogjuk megnyerni a bajnokságot, és meglátjuk, hogy mi lesz majd a Bajnokok Ligájában.”

forrás: acmilan.hu