Recent comments

Friss Hírek

Marquinhos: Jól érzem magam Rómában

A játékos hét eleji nyilatkozata alapján rögtön megindultak a találgatások azzal kapcsolatban, hogy Marquinhos hamarosan a Barcelona játékosa lesz, azonban a védő ezt cáfolta.




"A szavaimat teljesen félreértették, mert jelenleg én a Roma játékosa vagyok, négy éves élő szerződésem van és jól érzem itt magam."- nyilatkozta Marquinhos.

"Bizonyos dolgokat a menedzserem intéz és ezért általában én vagyok az utolsó, aki megtudja ezeket, mivel én csak az edzésekre és a játékra összpontosítok."

A fiatal védő azon kevés Roma játékosok közé tartozik, aki örömmel tekint vissza Zeman edzősködésére.

"Olyan volt nekem, mintha az apám lett volna. Nagyon fiatalon játszhattam nála, mert bízott bennem, de természetesen kedvelem Aurelio Andreazzolit is." 


forrás: asroma.hu