Recent comments

Friss Hírek

Andreazzoli: Csalódott vagyok


Hatalmasat csalódott a csapat hozzáállását illetően Aurelio Andreazzoli és elárulta, a mutatott teljesítmény is borzasztó volt.

Sovány döntetlent ért el a Roma hazai pályán az utolsó Pescara ellen úgy, hogy félidőben még az ellenfél vezetett.

"Nehéz nap volt ez mindannyiunk számára. Újra és újra át kell ismételnünk ugyanazt a dolgot, hiszen remek eredmények után mindig jön egy baki."- kezdte a Roma mestere.

"Ezerszer megtörtént már és éppen ezért tegnap a sajtótájékoztatón külön is felhívtam a figyelmet, hogy nem szabad megzavarodnunk a meccs előtt. Tisztában voltam a Pescarában rejlő veszélyekkel. Ez a hozzáállás nem megengedhető, nagyon csalódott vagyok.


Nem hittem volna, hogy a Palermóban történtek újra megtörténhetnek, de sajnos így lett. A második félidőben valamennyire felébredtünk és talán megérdemeltük volna a győzelmet, de a mutatott játék egyáltalán nem tetszett."

Mattia Destro csereként állt be és a szerdai Inter elleni dupla után most is betalált.

"Destro egy befejező csatár, bátor és technikás, de most a sérülése miatt még csak 60%-os állapotban van." 


forrás: asroma.hu