Recent comments

Friss Hírek

Montella: Egy erős hittel bíró csapatot láttam a pályán


A vasárnapi Serie A-s meccsdömping rangadóját ebédidőben játszották, ahol a hazai Fiorentina ember- és kétgólos hátrányból állt talpra, végül 2-2-es döntetlenre hozta a dobogós helyezés szempontjából fontos, Milan elleni találkozót. 

A találkozó 39. percében Paolo Tagliavento El Shaarawy lekönyöklése miatt azonnal az öltözőbe küldte Nedan Tomovicsot.

„A félidőben beszéltem Tagliaventóval és fogadtunk, miszerint amelyikünk téved a Tomovics féle incidens kapcsán, az fizeti a másik vacsoráját. Meg volt győződve arról, hogy neki volt igaza, de véleményem szerint én nyertem a fogadást.”

„Azt hiszem az a mentalitás, amit a szezon során felépítettünk, az segített nekünk, hogy legyen hitünk és bátorságunk, még akkor is, ha 0-2 volt az eredmény. Egy erős hittel bíró csapatot láttam a pályán, még ha csak 10 emberrel is voltunk.”

Combsérüléséből épphogy visszatérő Stevan Joveticset a szünetben le kellett cserélnie Montellának, miután a támadó bicegve hagyta el a játékteret az első félidő után.

„Úgy tűnt, megfelelő állapotban van, hát megpróbálta. Kockáztatni akartam, mert tudtam, milyen fontos ez a találkozó számunkra. Reméljük, hogy nincs komoly baj.” – nyilatkozta Vincenzo Montella, a Fiorentina trénere.

forrás: azzurri.co.hu