Recent comments

Friss Hírek

Barbara Berlusconi: Jó irányba haladunk




Barbara Berlusconi egy interjú során beszélt a Milanról, a családjáról és persze Patóról is:

“Az első pár hónap amit Galliani mellett töltöttem a tanulást szolgálta. Ő a világ egyik legjobb menedzsere. Sokat fejlődtem és tanultam, amiért hálás vagyok neki. Én felelek a klub fejlődéséért és a pénzügyi stratégiájáért. 

Jelenleg a költségek és a ráfordítások újraszervezését végezzük, aminek segítségével még több erőforrást tudunk felszabadítani és újrainvesztálni, nemcsak új játékosokba, hanem a klub üzleti fejlődésébe, illetve infrastruktúrájába is.

A 2012-es ‘majdnem-egyensúly’ a büdzsét tekintve egy nagy előrelépés volt. A Fininvest éveken át 70m €-val fedezte a kiadásokat, így ez ígéretes hír volt.”

”Látni akarom apámat, Silviót, ahogy körbeveszik őt a gyerekei és unokái, nagyon szereti őket. Mi egy nagyon összetartó család vagyunk és ezt az értéket a szüleinknek köszönhetjük. Az a vágy, hogy együtt legyünk, osztozzunk, tárgyaljunk egy gyönyörű dolog. Megtiszteltetés, hogy egy ilyen ember az édesapám.”

”Pato? Meglátogatom, amint tudom, 3 napot szoktam vele tölteni. Ez megoldható. Ha két ember szereti és tiszteli egymást és együtt akarnak maradni, akkor nincs lehetetlen. Az igazat megvallva, mindketten nagyon elfoglaltak vagyunk.

Az érzelmi kapcsolat a legfőbb érték, de van a munka, a személyes fejlődés és persze a gyerekek. Nagyjából ugyanezek igazak Alexandrére is. Mindketten dolgozó emberek vagyunk, de még fiatalok, most építjük a jövőnket. Teljesen rendben van, hogy az egyéni céljainkat is üldözzük, még ha áldozatot is kell hozni ezért.”

forrás: acmilan.hu